Класний керівник

2023-2024н.р


30 жовтня STEAM декада "ОСІНЬ"



10 жовтня Всесвітній день ментального здоров’я.



1 жовтня - Листівка для захисника і захисниці


21 вересня -День Миру



11.09-15.09 Тиждень знань Правил Дорожнього руху:«Правила дорожні-корисні для кожного!»


Тема: Ти як? Повертаємось до школи – Перший урок 2023 (в умовах війни




https://docs.google.com/document/d/1wUtn1EfsLlTahI0U-C7NYrCi82aDIZys/edit










2022-2023н.р.

Тиждень знань Правил Дорожнього руху: «Безпека на дорогах в умовах воєнного стану» 15-19.05.2023р

 https://docs.google.com/document/d/1Ae541E10fUBe1HZStKRNtesD_ujcKJs6/edit?usp=share_link&ouid=111328119318949608262&rtpof=true&sd=true


ДЕНЬ ВИШИВАНКИ 19 ТРАВНЯ 2023р











ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ "БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ВЕСНІНИХ КАНІКУЛ"

                                                                                                                                                                                https://docs.google.com/document/d/110ZkBp0xOAB0X-GDoXhIpJfqhsX4eSDw/edit?usp=share_link&ouid=111328119318949608262&rtpof=true&sd=true



Класна година з мінної безпеки


https://docs.google.com/document/d/1iow9IejQfRgTr6qat5kBp8nsy24hiwlp/edit?usp=share_link&ouid=111328119318949608262&rtpof=true&sd=true


Аналіз виховної роботи 5 класу за І семестр 2022 - 2023 навчального року

 Протягом І семестру 2022 – 2023  навчального року виховна робота у 5 класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставлених проблем: формування навичок свідомої дисципліни, формування дружнього, організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи, розвиток інтересу до навчання, виховування культури поведінки, ощадливості, любові до природи.

1)                 Організація учнівського самоврядування

На початку року в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподіллено громадські доручення.

Варто відзначити, що всі ланки учнівського самоврядування працюють злагоджено, учні добросовісно виконують поставлені вимоги. Органи учнівського самоврядування залучаються до контролю за успішністю учнів, за станом відвідування онлайн-занять учнями класу.

2)                 Громадянське, національно-патріотичне виховання

З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:

-  ознайомлення учнів із правилами поведінки у школи;

- проведено перший урок «Єдина Україна. Мандри Україною»;

-     проведена онлайн-година спілкування до дня Українського козацтва 14 жовтня;

-    онлайн-година, присвячена Дню гідності і свободи 21 листопада.

3)                 Художньо-естетичне сприяння творчому розвитку особистості

-     участь у виготовлені привітальних плакатів до Дня Учителя;

-     онлан-захід «Захист ялинку»

4)                 Родинно-сімейне виховання

-    проведено заплановані онлайн-батьківські збори (у вересні про план роботу на навчальний рік, у грудні – про підсумки роботи за 1 семестр);

-   проведено індивідуальні онлайн-бесіди з батьками з питань виховання, успішності, поведінки учнів та ін..;

5)                  Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності

- онлайн-класні години з питань захисту життя і здоров’я у воєнний час: правил поведінки під час повітряної тривоги; правил поводження з вибухонебезпечними предметами; алгоритм рятування людей під час пожежі, з під завалів…

- онлайн-класні години з питань правил безпеки дорожнього руху «Повторення правил безпечної поведінки дітей на дорозі, подвір’ї, у транспорті», «Безпечна дорога до школи. Змагання «Кращий регулювальник»», «Вихований пішохід. Перехід дороги. Брейн-ринг «Як перейти дорогу», «Хвилинки безпеки. Дорожньо-транспортні пригоди»

В цілому виховна робота за 1 семестр виконувалася на достатньому рівні. Але має певні недоліки. Так, слід звернути більшу увагу на рівень навчальних досягнень, вихованості учнів та на розвиток в учнів інтересу до навчання, виховувати навички свідомої дисципліни на онлайн -уроки.


Бесіди з питань безпеки життєдіяльності 5 клас





 Аналіз виховної роботи 9 класу за  2021 - 2022 навчальний рік

 Протягом  2021 - 2022 навчального року виховна робота у 9 класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставлених проблем: формування навичок свідомої дисципліни, формування дружнього, організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи, розвиток інтересу до навчання, виховування культури поведінки, ощадливості, любові до природи.

1)                 Організація учнівського самоврядування
На початку семестру в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення:  організовано чергування у класній кімнаті, контроль за чергуванням. Обрано відповідального за облік відсутніх класу, відповідального за кімнатні рослини. Обрано старосту класу.
Варто відзначити, що всі ланки учнівського самоврядування працюють злагоджено, учні поважають старосту класу, виконують поставлені вимоги. Органи учнівського самоврядування залучаються до контролю за успішністю учнів, за станом відвідування занять учнями класу, до ведення документації класу (зошит поведінки, облік чергувань, облік відсутніх).
2)                 Громадянське, національно-патріотичне виховання
З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:
-  ознайомлення учнів із правилами поведінки у школи;
- проведено перший урок «Єдина Україна. Мандри Україною»;
-     проведена година спілкування до дня Українського козацтва 14 жовтня;
-    Класна година, присвячена Дню гідності і свободи 21 листопада.
3)                 Художньо-естетичне сприяння творчому розвитку особистості
-     Участь у виставці привітальних плакатів до Дня Учителя;
-    Участь у заході «Свято врожаю»
-   Осіння ярмарка
-    Участь у виставці плакатів «Захист ялинку»
4)                 Родинно-сімейне виховання
-    проведено заплановані батьківські збори (у вересні про план роботу на навчальний рік, у грудні – про підсумки роботи за 1 семестр);
-   проведено індивідуальні бесіди з батьками з питань виховання, успішності, поведінки учнів та ін..;
-  залучення батьків до забезпечення комфортних умов навчання учнів у школі (ремонтні роботи,озеленення класу, участь у заходах, освітлення та ін.)
5) Екологічне виховання
-    протягом вересня-жовтня активна участь у прибиранні закріпленої території;
-    робота по озелененню класної кімнати;
-    проведення операцій «Чистий клас», "Посади дерево". "Чисті джерела".
6)                  Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності
-  Проведено класні години з питань правил безпеки дорожнього руху «Повторення правил безпечної поведінки дітей на дорозі, подвір’ї, у транспорті»,
-    «Безпечна дорога до школи. Змагання «Кращий регулювальник»»,
-     «Вихований пішохід. Перехід дороги. Брейн-ринг «Як перейти дорогу»»
-    «Хвилинки безпеки. Дорожньо-транспортні пригоди»
Висновки: В цілому виховна робота за 1 семестр виконувалася на достатньому рівні. Але має певні недоліки. Так, слід звернути більшу увагу на роботу батьківського комітету, на рівень навчальних досягнень, вихованості учнів та на розвиток в учнів інтересу до навчання, виховувати навички свідомої дисципліни на уроці.

КЛАСНА ГОДИНА

Тема: Школяр та мобільний телефон.



Мета: Формувати  поняття шкідливості мобільних.  Розвивати  у дітей уміння робити правильні висновки щодо користування телефоном та уміння захистити себе і телефон.  Виховувати у учнів почуття відповідальності за своє здоров’я.
 Учитель: За підрахунками фахівців, усього в світі майже мільярд людей користуються мобільними телефонами. Чверть з них – твої однолітки.(( Уже чверть населення Землі користуються мобільним зв’язком.))(на 1 квітня 2006 року-33,1 млн абонентів в Україні.). Тому питання чи справді мобілки шкідливі стає дедалі актуальнішим.
Щодо шкідливості мобілок існують різні версіі, між науковцями досі немає згоди. Але якщо вже телефон приріс до вуха, то про що ми повинні пам’ятати...

Ø Якщо людина розмовляє по мобільному то її мозок локально « перегрівається». Дехто порівнює вплив мобілок на людину з впливом мікрохвильовок. Тільки при цьому підігрівається не піца. А мозок користувача.
Ø В багатьох країнах світу були випадки , коли блискавка вдаряла в мобільний телефон ( при сходженні на Говерлу блискавка вдарила в телефон одного з охоронців В.Ющенка). Це пояснюється тим, що електромагнітні хвилі, які випромінює мобільний, можуть притягнути розряд атмосферної електрики. При цьому не обов’язково навіть розмовляти по телефону: достатньо щоб мобільник був просто включений.
Ø Часте користування мобільними відображається на розумових здібностях. У 68% дітей,  які  мають мобільні телефони, не дуже гарні оцінки в школі порівняно з «безмобільними» хлопцями та дівчатами.
Ø Мобільник обмежує розвиток дитячих здібностей до спілкування. Адже з мобільником відпадає потреба виходити на вулицю, як наслідок-брак спілкування і друзів.
Ø Мобільні телефони шкідливі для зору. Довести це вдалося в ході наукових експерементів на телятах ( будова їхніх очей схожа з людською) . Протягом 10 днів підряд  лише з десятихвилинними перервами через кожну годину одне теляче око піддавалося дії радіації мобільника..Результати експерименту виявились однозначними. Опромінене око втратило фокусування. Незаймане ж зберегло 100% -зір. Звідси вчені зробили висновки: мобільний телефон шкідливий для зору, але відмова від використання приладу дає очам шанс на реабілітацію.
Ø Людина підпадає під вплив електромагнітних хвиль від антени мобільного телефону. Спеціалісти Українського науково-гігієнічного центру вважають, що допустимий час користування мобільним телефоном протягом доби не повинен перевищувати 18 хвилин. За їхніми даними, випромінювання від трубки радіотелефону, яка може приймати і передавати сигнали на відстані 10 – 100 метрів, практично не впливає на людину. Випромінювання ж радіотелефону, який працює в радіусі до 5 км, може завдати шкоди здоров’ю.
Як захистити себе і телефон?
v Не носи апарат на грудях і на поясі. Це найвразливіші місця на тілі для радіовипромінювання. Крім того зі шнурка апарат легко зірвати.
v Тривалість розмови-не більше трьох хвилин, а пауза між розмовами-15 хв. Головне забрати телефон подалі від голови.
v  Краще класти мобільник у невелику кишеню на застібці верхнього одягу, у спеціальні чохли із застібками- «липучками», що кріпляться на плечі.
v Приготуйтеся до ушкоджень апарату. Вибирай ударо- і вологостійкі апарати. Зекономиш гроші і нерви.
v Не давай свій телефон незнайомцям навіть якщо їм треба «терміново подзвонити , а батарея сіла»
v Не вихваляйся апаратом у людних місцях
v Дітям до 8 років користуватися мобільним протипоказано
v Не розмовляй по телефону на вулиці ввечері.
v У школі , перевдягаючись , наприклад, на фізкультуру, залишай телефон у вчителя та вихователя.
v Вимикай телефон  на уроках, кіно чи театрі.
v З мобільним , як і з одягом: найперше він повинен бути зручним, не дуже дорогим і практичним. Адже рано чи пізно телефон зламається , або вийде з моди.
v Ходити школяру вулицею з дорогим телефоном небезпечно- це зайва спокуса для грабіжників і хуліганів.



Немає коментарів:

Дописати коментар