Про автора



ОСВІТА- вища, Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди

МІСЦЕ РОБОТИ -  з 1992 року в Ол-Завадській ЗОШ, з 1995 року в Дружелюбівській філії Добровеличківський ліцей "ІНТЕЛЕКТ"

КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ-  спеціаліст вищої категорії(2017н.р)

ЗВАННЯ - старший вчитель(2020н.р.), вчитель-методист(2022н.р.

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках в умовах впровадження елементів критичного мислення».

НАУКОВА РОЗРОБКА -  «Формування ключових понять в умовах впровадження елементів критичного мислення на уроках природничих дисциплін»

Об'єкт дослідження - навчально-виховний процес з хімії та біології у школі.

Предмет дослідження: зміст, форми й методи організації навчання та керування пізнавальною діяльністю школярів .

Немає коментарів:

Дописати коментар