Дистанційне навчання

 

5 клас


Пізнаємо природу
Виконати тест "Земля як планета" за посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  lzp291 

Етика
Виконати тест
Код доступу 4497028
використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua


Тест Земля як планета сонячної системи https://vseosvita.ua/test/start/lzp291 


Опрацювати параграф 27 Заповнити таблицю. 



Практичне  заняття: «Знаходження на карті та на глобусі екватора, полюсів,  півкуль та материків»

https://drive.google.com/file/d/1Gn6ynPFMYUDOdDMi6j9YFjxwPMgDWTZx/view?usp=share_link



Пізнаємо природу

Опрацювати параграф 25
Відповісти на питання №3, ст 112

Етика


 Виконати тест
Код доступу 4497028
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Запиши назву емоції(відчуття), яку проявить дитина в запропонованих ситуаціях.(злість, гнів, радість, вдячність, розпач, провина, гордість,образа, сум)
Батьки  дозволили дівчинці вийти на вулицю, бо вона вже домовилася з друзями.
Дітина не виконала доручення батькі, бо грала в комп'ютерну гру.
П'ятикласниця довго не може розв'язати задачу.
Дівчинка їла морозиво, її штовхнули, морозиво впало.
П’ятикласник отримав високий бал на олімпіаді.


 ЗБД 

 Опрацювати параграф 12. Виміряйте свій ріст, масу, запишіть у зошит, порівнюючи  їх з таблицею 4,ст74.  Якщо ваші виміри відрізняються, не засмучуйтесь, в даному віці ви швидко міняєтесь.


6 клас


Завдання з біології за 03.02 Опрацювати параграф 29 "Внутрішня будова листка" Виконати завдання на встановлення відповідності за карткою" (відповіді: велика буква, цифра, маленька буква, наприклад Г-4-а) https://www.youtube.com/watch?v=qVqlYx7mFRY

Трудове навчання

 Сьогодні на уроці пишите тестову контрольну роботу по темі "Охайне житло"



Біологія

Опрацювати параграф 25. Переглянути відеоурок Заповнити таблицю.
Трудове навчання
Завдання з трудового навчання за 20.01. Розглянь пристрої побутової техніки і вкажи, які види прибирання можна за допомогою неї зробити.



Основи здоров'я 

Опрацювати параграф 13. Письмово виконати завдання 1 ст.74(наприклад: вдома- що з'їсти..., у школі - як розв'язати задачу...., з друзями - в яку гру грати...)допишіть ще по 4 приклади рішень


8 клас


 Виконати тест "Хімічний зв'язок. Будова речовини". Код доступу 1722095

Використати цей код,

відкривши посилання

join.naurok.ua


Тестова перевірка знань з теми " Система кровообігу. Серце"


 Опрацювати параграф 16 Виконати завдання



Основи здоров'я

Опрацювати параграф 13.Прочитати "Мотиви для вибору професії" ст.99. Оберіть з них і запишіть 4 мотиви, які підходять для вибору омрієної вами професії.


Біології 

Опрацювати параграфи 21, 22.     Переглянути презентацію.                                               Складіть дві схеми шляху крові в малому та великому  колі кровообігу.


9 клас


Хімія

Повторити матеріал параграфа 20. Виконати №160,161 ст. 121
Основи здоров'я
Опрацювати параграф 15. Перегляньте мал. 29, ст.103 Визначте модель поведінки Славка, Жені і Тані, використовуючи таб 7 на ст 102. Запишіть їх імена, поведінку і здайте.



Біологія

Опрацювати параграф 31, преглянути відеоуроки,   
 Розв'яжіть генетичні задачі: 
1. Запишіть ганотипи,  які утворюються від  схрещування АА х  аа, Аа  х  Аа  та Аа  х аа, скориставшись решіткою Піннета.                                                                                  
2. У людини карий колір очей домінує над блакитним. Кароокий чоловік одружився на блакитноокій жінці. Який колір очей матимуть діти. Запишіть всі варіанти



Дистанційне навчання в період воєнного стану

Сьогодні навчання дітей відбувається у незвичних для нас умовах. Це виклик не тільки для дітей, сімей, а й для вчителів. У непрості часи війни діти так само переживають стрес і тривогу. Їх відчуття підсилені тим, що вони не завжди розуміють, що відбувається.

Тому у нинішніх умовах ми повинні перемістити фокус уваги з академічних успіхів на підтримку і нормалізацію психічного стану учнів. Зараз це нормально. Ми всі можемо і повинні долучитись до цього в рамках викладання свого предмету.

  • Демонстрація власного спокою та врівноваженості – це найбільш простий спосіб допомогти заспокоїтись нашим дітям.
  • Дайте учням можливість висловитись: розповісти про свій настрій, розказати про свої справи. Коли людина називає (проговорює) свої емоції, у неї змінюється активність у відділах головного мозку і таким чином знижується тривожність.
  •  Дозвольте учням говорити про свій сум чи злість, але обов’язково спрямуйте їх увагу на маленькі перемоги, сильні сторони, гарні новини. У кожному дні можна знайти щось позитивне! Допоможіть учням побачити це, навчіть їх помічати це. У вашому арсеналі повинно бути багато тем для розмов, які зможуть переключити емоції дітей.
  • Якщо вам відомо, що в одного з учнів відбулась жахлива травмуюча подія, не розпитуйте про це детально. Повторення деталей може викликати повторну травматизацію психіки. Також пам’ятайте, що якщо хтось ділиться страшними подіями в групі – це може сприяти травматизації інших слухачів. Якщо у дитини є потреба поділитись, за можливості, краще запропонувати їй поспілкуватись після уроку індивідуально, або спрямувати цю роботу на психолога.

Нинішня ситуація могла позначитись на поведінці учнів, на їх здатності засвоювати матеріал. Стрес міг вплинути на увагу, пам’ять, на здатність зосереджуватись. Дорослим треба взяти до уваги, що крім описаного, один з механізмів захисту психіки – це регрес. Тобто деякі діти можуть демонструвати поведінку, яка притаманна меншим за віком учням. До цього потрібно поставитись терпимо та з розумінням. Не можна докоряти дітям.

Не зайвим буде нагадати вчителям про турботу про себе. Пам’ятайте: для того, щоб надавати допомогу іншим, необхідно відновлювати свій власний ресурс, задовольняти свої базові потреби. Подбайте про безпечне місце для себе, де ви зможете проводити уроки. Обговоріть з рідними порядок дій у разі, якщо оголошено тривогу під час того, як ви проводите урок. Розробіть свій алгоритм дій.

Поради вчителю як діяти під час онлайн-уроків, якщо вмикається сигнал «Повітряна тривога»

Демонструйте впевненість у своїх діях. Спокійно повідомте учням про сигнал.

Акцентуйте увагу учнів фразою «Ви йдете в безпечне місце, яке встановлене за правилами вашої сім’ї».

Зверніться до учнів «Натисніть кнопку «вийти з конференції» та на кнопку «виключення комп’ютера».

Повідомте «Після сигналу «Відбій тривоги» доєднайтесь до занять за розкладом».

Дочекайтесь, щоб усі учні, які є слухачами, вийшли з онлайн-зв’язку.

Намагайтесь зберігати спокій, будьте переконливими.

І наостанок.

Донесіть до учнів думку про те, що щодня, не зважаючи на хочу/не хочу, можу/не можу, ми всі маємо виконати декілька задач: соціальну, фізичну і когнітивну.

Ми повинні підтримувати спілкування з родичами та знайомими, задати хоч одне питання «як ти там?», бо єдність та підтримка важливі для всіх.

Нам потрібен рух, особливо у стресі – це стабілізує, приводить до тями і надає сил для подальших дій. Хоча б три присідання або ходьба колами, будь-який активний і хоча б відносно інтенсивний рух.

А ще нам потрібні наш мозок і здатність вчитись, запам’ятовувати і аналізувати. Тож вкрай важливо задіяти цю функцію. Щодня хоча б щось одне вивчити і запам’ятати: іноземне слово, інструкцію з надання медичної допомоги чи іншу корисну інформацію. Важливо не просто подивитись, а саме вивчити!

Порадьте дітям поспати, відпочити, але не дозволяйте лежати весь день в куточку, дивлячись у стінку чи у телефон. Настоюйте на тому, що дитина повинна зробить хоча б одну маленьку дію!

Намагайтесь жартувати з учнями, посміхатись до них, викликати посмішку у відповідь. Гумор має терапевтичну дію. В нагоді стануть смішні історії, питання на кмітливість.

Дотримання цих простих правил та порад допоможе зберегти нормальний емоційний стан наших дітей. А академічні знання ми обов’язково надолужимо після стабілізації ситуації.

Немає коментарів:

Дописати коментар