Слава цілющій і чистій воді!
Мета:
надати інформацію про стан екологічної проблеми водойм; актуалізувати знання про значення води в житті людини і живих
організмів; формувати уявлення про види забруднення та наслідки впливу
забрудненої води на організм людини; довести важливість чистоти водойм для
кожного з нас та необхідність їх захисту; сприяти виховуванню доброти, поваги,
бережливого ставлення до природи рідного краю.
Всі: Ми...
1 учень Ті, що вийшли на цю сцену.
Всі: Ми...
2 учень Ті, що стоять перед вами.
Всі: Ми...
3 учень Ті, що говорять ці слова.
Всі: Ми...
4 учень Ті, що перед вами виступаєм
Всі:
Ми…
5 учень Посланці і
захисники води
Всі: Ми…
6 учень Дружелюбівська
агітбригада «Росточок»
1. Добрий
день, вам, добрі люди!
2. Сьогодні до нас прислухайтесь! Бо завтра
– пізно буде!
4. Ми боремося за чистоту й
економію спільного багатства людей Землі – ВОДУ
5.Якщо
чистою буде вода, то і горе нам - не
біда!(слайд 3)
6.Наш девіз «У радості й горі, у щасті й біді. Слава цілющій і чистій воді»
Пісня на мотив «Трава у дома».
Вода у нас забруднена / 2 р.
Ми губимо її усі дарма,
І тужим за загубленим / 2 р.
За тим, чого у нас уже нема.
Ми віримо, що зможемо –
Планеті допоможемо,
Ми повернем веселки кольори,
Байдужість подолаємо,
Бо про природу дбаємо,
І збережемо чистоту води.
Приспів:
І сниться нам не
“Фанта” й “Кока-кола” –
Від них на нас
усіх чека біда,
А сниться нам
Земля в цвіту довкола
І чистая
джерельная вода!
(слайд 3)
1. Джерело води – це наша річка
Що напува водою все село
2. Цілюща й чиста в ній водичка
Але коли це все було
3. Заросла колись широка річка,
Ледве протіка очеретами,
4. Вкрилась плямами її водичка.
Що ж це трапилось, нарешті, з нами?
5. Які ж черстві й бездушні люди,
Про екологію, мабуть, не знають.
6. Лиш про своє подвір”я дбають:
Пляшки, відходи – все в річки скидають,
(слайди 4)
Пісня (на мелодію «Ой там та товчку, на базарі»
Ой річка у нас каламутна
Бо вода у ній дуже брудна
Сміття в воду викидають
Про довкілля геть не дбають.
Ось так
Ой хвилі на річці ридають
І плавні щороку палають
Сміття в воду викидають
Про довкілля геть не дбають.
Ось так
Вже раків у річці немає
Та й риба потроху зникає
Сміття в воду викидають
Про довкілля геть не дбають. Ось так
(слайд 5)
1.У воду потрапляють залишки добрив із полів, що має негативний наслідок:
змінюється хімічний склад води, бурхливо розростаються водорості, порушується
біологічний кругообіг води.
2.Проникаючи в підземні шари Землі, азотні сполуки роблять непридатною для
пиття воду в криницях.
3. А вода в них така,що вживаючи її
Не буде людини із шлунком здоровим,
А воду ту п”ють і качки і корови,
І ми оте м”ясо отруйне вживаєм,
І їх молочком дітей напуваєм.
4.Ми вас не лякаєм і це не дрібнички –
Від цієї отрути, цієї водички,
Хоч як не жахливо, а сталося так –
Вже й діти маленькі хворіють на рак.
(слайд 6)
5. Забруднена вода негативно впливає на генетичну
спадковість людей, які її вживають. Наслідком є важкі захворювання, зокрема
онкологічні і серцево-судинні.
6. За статистикою по
кількості онкологічних захворювань Україна займає одне з перших місць в Європі.
3 млн. людей на Землі щорічно вмирають від хвороб, які пов’язані з якістю води.
(сайд 7)
Сценка
(1
жінка)Прокинулась вранці і туди і сюди
Скрізь – зась, бо
нема ні краплі води
Невже дожили до такої
біди
(2 жінка) Ой горе,
біда! З труб позникала до краплі вода!
Ні в кого !Ніде! Ні
краплини !
Треба слати «SOS»
Не працює в селі
жоден насос
(1 ж) А уяви собі –
ні в відрі, ні в крані, ні в криниці
Не залишилось ні
краплі водиці
Мабуть наступить кінець
світу
Все живе буде
благати «пити, пити, пити»
(2ж) І станемо ми тоді як верблюди
По крапельці,
горбах воду носить усюди.
(слайд8)
1. Запаси води не безмежні. Тому ми юні екологи пропонуємо:
2. При
чищені зубів користуйтесь водою із індивідуального стаканчика. І воду
зекономите і так гігієнічніше.
3. Посуд мийте
у перекритій пробкою мийці.
4. Охолоджуйте напої та продукти в посудині з
холодною водою, а не під струменем із крана.
5. Заради
чашки чаю чи кави не кип’ятіть повний
чайник води.
6. Якщо виникли неполадки у водогоні, негайно
викликайте аварійну службу.
(Пісня на мотив «Улибка»)
Світ
весняний нам дає тепло
І
струмочки стрімко линуть у долини
Тож
нехай нам чисте джерело
Розливає
скрізь сріблястії краплини
П-в
Якщо
ти природі друг
Бережи
усе навкруг
І
комашку і тваринку і рослинку
Від
цілющої води
Від
сьогодні й назавжди
Щоб
природа не втрачала ні краплинки
Ми прочистим синє джерело
І посадимо вербички біля річки
Щоб усім нам затишно було
Тут напитися джерельної водички
1. Серед
країн Європи Україна є однією з найменш забезпечених водними ресурсами. Понад
800 сіл України втратили власні джерела питної води.
2. Головним джерелом води в Україні є Дніпро. Але велике значення мають
малі річки та притоки. Такі як наша річка Сухий Ташлик.
3. Саме їх стан в Україні викликає велику тривогу. Більше 20 000 їх уже
зникло, тобто занамулилось і висохло.
4. Деградація, висихання малих річок, невідворотно призведе до деградації
великих рік, тому проблема їх збереження й оздоровлення є однією з найгостріших.
5. На жаль,
люди забувають, що навколишнє середовище треба берегти, бо від його стану
залежить здоров’я всіх.
6.
Подивіться: де вода всміхалась – заросло болото,
Де верба співала – зрубаний пеньок,
Лисинами
сяють береги сухії,
В дружбу із природою зробим швидше крок.
(слайд 10)
1. Це – життя
колиска, це – дощі,
2. Це – роса і
квітка на межі,
3. Це –тумани,
ріки і моря,
4. Порятунок в спеку, це -
життя.
6. Це – хмарки у
небі, це – село
1. В тополях і вербах над ставком,
2. Це – криниця, квіти під вікном,
3. Шурхіт хвиль
і шторму дивий рев,
4. Це – струмок у
травах між дерев,
5. Зелень трав,
веселки кольори,
6. Нитки рік, у
сутінках бори…
ВСІ. Пам’ятайте, люди, назавжди,
Неможливо жити без води.
(пісня на мтив «Вчать у школі»)
Ми завзяті дітлахи, знають нас
усі птахи
Допоможем їм завжи ми радо
всюди
Добрим їм збудуєм дім, і обід
зготуєм їм/
І в біді ми поруч з ними завжди
будем/2р
Ми прочистем джерело, чистим
щоб воно було
Квіти скрізь посадим, бо красу
ми любим
Любим ми своє село, хочем щоб
воно цвіло/
І щасливі, щоб були всі наші
люди/2 р
Література:
1. Збірник
“Сценарії екологічних заходів”. –
Харків:
Видавнича
група “Основа”, 2006 р.
2.
Збірник “Екологічна освіта в школі: нестандартні уроки, виховні
заходи”. Автор-упорядник Т. Ф. Рябчук. –
Харків: група “Основа”:”Тріада
+”, 2008 р.
3.
Збірник “Кращі виховні заходи. Сценарії.” Упорядник
О.В. Гноінська
– Харків: Веста: Видавництво “Ранок”,
2008 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар