неділя, 3 листопада 2019 р.

Практичні засоби навчання на уроках природничих наук


Теорія й практика навчання доводить, що основним фактором розвитку дитини є її практична діяльність.


Ефективність процесу навчання складається не тільки в тому, щоб дати учням глибокі й міцні знання, але й в організації самостійного їх набуття, творчого підходу до навчання й практичного застосування знань.

Особлива увага приділяється розвитку в школярів самостійній розумовій діяльності в процесі засвоєння знань. В таких випадках вчитель при вивчені курсу природознавчих наук застосовує практичні методи навчання.




Доведено, що знання про природу повинні даватися методами природничих наук, тобто практичними методами навчання.

Вони дають можливість учням найбільше повно пізнати природні закономірності, побачити взаємозв'язки між компонентами природи, сприяють розвитку самостійності й активізації розумової діяльності.






Такими практичними методами вивчення природи є: спостереження, лабораторні, практичні роботи, досліди, екскурсії, перегляд спеціальних мультимедійних слайдів, відеофільмів то що.

Практичні методики застосовується не тільки на уроках, а й в позакласній діяльності. 
Це робота екологічного гуртка "Росточок"






Навчальні екскурсії







Конкурс  "Кращий квітник"

Трудовий десант "Посади дерево"












Акція "Годівничка
 












Акція "Очистимо джерело"



Це забезпечує міцність і усвідомленість знань, розвиток мислення, пам'яті, мови, спостережливості й інших цінних особистісних якостей учнів, а також формування в них дослідницьких умінь і навичок.
Таким чином, курс природознавчих наук у школі відіграє особливо важливу роль в становленні особистості, розвитку та виховання здобувачів освіти, а відтак, важливим є завдання добору підходящих методів навчання для зацікавлення, активізації пізнавальної діяльності учнів.



Немає коментарів:

Дописати коментар