Теорія й практика навчання
доводить, що основним фактором розвитку дитини є її практична діяльність.
Ефективність процесу навчання
складається не тільки в тому, щоб дати учням глибокі й міцні знання, але й в
організації самостійного їх набуття, творчого підходу до навчання й практичного
застосування знань.
Особлива увага приділяється
розвитку в школярів самостійній розумовій діяльності в процесі засвоєння знань.
В таких випадках вчитель при вивчені курсу природознавчих наук застосовує
практичні методи навчання.
Вони дають можливість учням найбільше повно пізнати природні закономірності,
побачити взаємозв'язки між компонентами природи, сприяють розвитку
самостійності й активізації розумової діяльності.
Такими практичними методами
вивчення природи є: спостереження, лабораторні,
практичні роботи, досліди, екскурсії, перегляд
спеціальних мультимедійних слайдів, відеофільмів то що.
Практичні методики застосовується не тільки на уроках, а й в позакласній діяльності.
Це робота екологічного гуртка "Росточок"
Навчальні екскурсії
Конкурс "Кращий квітник"
Трудовий десант "Посади дерево"
Акція "Годівничка
Акція "Очистимо джерело"
Це забезпечує міцність і
усвідомленість знань, розвиток мислення, пам'яті, мови, спостережливості й
інших цінних особистісних якостей учнів, а також формування в них дослідницьких
умінь і навичок.
Таким чином, курс природознавчих наук у школі відіграє особливо важливу
роль в становленні особистості, розвитку та виховання здобувачів освіти, а
відтак, важливим є завдання добору підходящих методів навчання для
зацікавлення, активізації пізнавальної діяльності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар