понеділок, 22 квітня 2019 р.

Зробимо життя безпечним


Безпека – це життя людини,
Безпека – це наше майбуття.
Прийміть до серця світ природи –
Прекрасне буде всіх життя!
 «Зробимо життя безпечним» під таким гаслом пройшов з 15.04 по 19.04 2019 н.р. Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності у філії Дружелюбівський НВК .



Протягом тижня було проведено низку заходів, основною метою яких було формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я; популяризація основних правил безпечної життєдіяльності серед молоді; розвиток в учнів життєвих навичок, що мають ключове значення для безпеки повсякденного життя; виховування гуманного ставлення до людини, що потрапила в біду, вироблення у школярів співчуття, бажання допомогти; пропагування професії рятувальника.
 Година спілкування з учнями 1 класу "Безпека у школі"(класовод Шкуропат К.В.)
Година спілкування з учнями 2 класу "Один вдома» (класовод Дубовська Л.М)
Усний журнал для учнів 3-4 класів "Вогонь - наш друг, вогонь - наш ворог"(класовод Божемовська В.А.)
Вікторина з учнями 5 клас "Моя безпека – запорука мого здоров’я"(класний керівник Сіденко Н П.)
Урок з основ здоров"я з учнями 6 класів "Перша допомога"(вч. основ здоров’я Борщевська Л.В.)

 Конкурс малюнків «Моя безпека» ( вчитель образотворчого мистецтва Біктіміров С.В)

День ЦЗ «Навчальна евакуація учнів школи на випадок пожежі» (вч. ОЗ Борщевська Л.В., вч. фізвиховання Бондаренко О.П.,адміністрація школи Брага Т.Л і Гетенко Н.В.)
  
Виховна справа «Небезпека поруч». Практичне заняття «Надання першої медичної допомоги при різного роду травмах.  Відпрацьовані дії при наданні першої допомоги потерпілим при травмуванні» (шкільна медсестра Лимарчук Н.А


Кругли стіл «Твоє життя – у твоїх руках», Ділова гра «Поведінка в екстремальних ситуаціях»

Перегляд відеофільму учнями «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами» (вихователь ГПД Насулич Л.П.)
Поновлення куточка юних рятувальників та щита пожежної безпеки.

Проблема безпеки дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі була і залишається актуальним питанням. Сьогодні, як ніколи, підвищується роль освіти у підготовці школярів до самостійного життя у світі, де кількість надзвичайних ситуацій постійно зростає, а екологічна ситуація з кожним роком погіршується. Життєво необхідно озброїти дітей знаннями, уміннями і розумінням важливості збереження власного життя і здоров’я.
Маємо надію, що усі заходи були продуктивними і допоможуть нашим учням зберегти своє життя.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар