пʼятниця, 15 січня 2016 р.

Моє портфоліо




Вчитель біології і хімії Дружелюбівського
навчально-виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –
дошкільний навчальний заклад»
Добровеличківської районної адміністрації
Кіровоградської області

Борщевської  Л.В.
Анкетні дані:
-Закінчила Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. Сковороди в 1992 році. Працює вчителем біології і хімії.
-Учитель вищої категорії. Член шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.

-Нагороджена грамотами відділу освіти Добровеличківської адміністрації.

-Учні мають призові місця в предметних олімпіадах  з біології на районному рівні.
-Керівник екологічного гуртка "РОСТОЧОК".

- Куратор волонтерського руху.    
                       

                                  Моє кредо:

Педагогічне: створити оптимальні умови для розвитку та самовираження кожного  учня як особистості;
Творче: допомогти учневі знайти серед безлічі доріг ту, на якій найкраще розвиваються творчі сили і здібності ;
Життєве: бути творцем свого життя і самого себе на повну силу, йти впевнено, залишаючись самим собою за будь-яких обставин, жити у своїх дітях .

                  Проблема над якою працюю:

  Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках біології і хімії в умовах впровадження елементів критичного мислення. 


                      Об'кт дослідження:

Навчально - виховний процес в умовах використання елементів критичного мислення.

               Предмет дослідження:

Процес розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках біології та хімії.

                      Актуальність:

Сучасне життя потребує активної творчої
особистості. Виховати її можна лише
впроваджуючи у педагогічну практику
активні форми роботи, що викликають
інтерес до навчання.
Інтерес – це потужний стимул активності
людини. Під його впливом психічні процеси
відбуваються інтенсивно, а діяльність
стає привабливою і продуктивною. 

                      Новизна досвіду:

Впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема технологій критичногомислення, допомагає учневі впорядкувати потік інформації, вибирати із матеріалуголовне, що сприяє кращому сприйняттю і засвоєнню нового матеріалу.



Основи технології критичного мислення:
 Виклик
Завдання:
 -актуалізувати знання учнів;
- викликати пізнавальницй інтерес до теми;
- допомогти учням самим визначити напрямок, у якому слід рухатися при вирішенні проблеми.

Осмислення
Завдання:
- допомогти учням активно сприйняти матеріал;
- допомогти співвіднести, зв'язати старі знання з новими
Рефлексія  
Завдання:
- допомогти учням самостійно узагальнити матеріал;
- допомогти учням співвіднести і порівняти нову інформацію із старою.

Методи і форми роботи:
Стадія виклику: 
- метод "Гронування"
- метод "Кошик ідей"
Стадія осмислення:
- метод "Поміч"
- метод "Джексоу"
Стадія рефлексії:
- метод "Діаграма Венна"
- метод "Сенкан"
рПровідна ідея:
    Критичне мислення - це складний процес, що починється із засвоєння інформації і закінчується прийня ттям рішення. Його ще можна назвати спрямованим мисленням, адже воно має на меті одержання бажаного результату.

Немає коментарів:

Дописати коментар