Вчитель біології і хімії Дружелюбівського
навчально-виховного
комплексу
«Загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів –
дошкільний
навчальний заклад»
Добровеличківської
районної адміністрації
Кіровоградської
області
Борщевської
Л.В.
Анкетні дані:
-Закінчила
Харківський
державний педагогічний інститут ім. Г. Сковороди в 1992 році. Працює вчителем
біології і хімії.
-Учитель вищої категорії. Член шкільного методичного об’єднання вчителів
природничо-математичного циклу.
Моє кредо:
•Педагогічне: створити оптимальні умови для розвитку та самовираження
кожного учня як особистості;
•Творче: допомогти учневі знайти серед безлічі доріг ту,
на якій найкраще розвиваються творчі сили і здібності ;
•Життєве: бути
творцем свого життя і самого себе на повну силу, йти впевнено, залишаючись
самим собою за будь-яких обставин, жити у своїх дітях .
Проблема над якою працюю:
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках біології і хімії в умовах впровадження елементів критичного мислення.
Об'кт дослідження:
Навчально
-
виховний процес в умовах використання елементів критичного мислення.
Предмет дослідження:
Процес
розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках біології та хімії.
Актуальність:
Сучасне
життя потребує активної творчої
особистості.
Виховати її можна лише
впроваджуючи
у педагогічну практику
активні
форми роботи, що викликають
інтерес
до навчання.
Інтерес
– це потужний стимул активності
людини.
Під його впливом психічні процеси
відбуваються
інтенсивно, а діяльність
стає
привабливою і продуктивною.
Новизна досвіду:
Впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема технологій критичногомислення, допомагає учневі впорядкувати потік інформації, вибирати із матеріалуголовне, що сприяє кращому сприйняттю і засвоєнню нового матеріалу.
Основи
технології критичного мислення:
•Виклик
Завдання:
-актуалізувати знання учнів;
- викликати пізнавальницй інтерес до теми;
- допомогти учням самим визначити напрямок, у якому слід рухатися при вирішенні проблеми.
•Осмислення
Завдання:
- допомогти учням активно сприйняти матеріал;
- допомогти співвіднести, зв'язати старі знання з новими
•Рефлексія
Завдання:
- допомогти учням самостійно узагальнити матеріал;
- допомогти учням співвіднести і порівняти нову інформацію із старою.
Методи
і форми роботи:
•Стадія виклику:
- метод "Гронування"
- метод "Кошик ідей"
•Стадія осмислення:
- метод "Поміч"
- метод "Джексоу"
•Стадія рефлексії:
- метод "Діаграма Венна"
- метод "Сенкан"
рПровідна ідея:
Критичне мислення - це складний процес, що починється із засвоєння інформації і закінчується прийня ттям рішення. Його ще можна назвати спрямованим мисленням, адже воно має на меті одержання бажаного результату.
Методи
і форми роботи:
•Стадія виклику:
- метод "Гронування"
- метод "Кошик ідей"
•Стадія осмислення:
- метод "Поміч"
- метод "Джексоу"
•Стадія рефлексії:
- метод "Діаграма Венна"
- метод "Сенкан"
рПровідна ідея:
Критичне мислення - це складний процес, що починється із засвоєння інформації і закінчується прийня ттям рішення. Його ще можна назвати спрямованим мисленням, адже воно має на меті одержання бажаного результату.
Немає коментарів:
Дописати коментар