понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Мої вірші


МЕДСЕСТРА
Медсестра – це символ турботи.
Сестра надії, милосердя й чистоти,
Бо не проста у медсестри робота,
Дарувати людям стільки доброти.

Медсестра – як гордо звучить це слово
Для хворих вона, як рідня.
Коли хвороби приходять раптово,
Медична сестра їх завжди проганя.

Уколи, крапельниці, грілки та мікстура,
Й до цього всього усмішка та рук тепло.
Щоденні, так потрібні хворим процедури
Та краще всього, лікує їх добро.

Бо медсестра, як сонце у палати
Загляне скрізь і щиро привіта.
Турботлива і лагідна, як рідна мати,
Потрібна всім, надійна і проста.

А до чужого горя всі медсестри звичні
І як свою біду приймають хворих біль
Надхнення, сили і знання медичні -
Все віддавати людям- їх милосердна ціль.

ОЗДОРОВЛЕННЯ
Табір «Сонечко» у нас
Відпочинок -  просто клас!
Щодня гра, а не урок
Тож згадаєм кожен крок

Відкриття у нас було
Дуже весело пройшло
Ми себе презентували
Девіз, речівку промовляли

На день сміху юморина
День здоров’я – вікторина
Потім страви готували
Та на ложках вигравали

Секрет імені відкрили
Всі професії розкрили
Також бесіди були,
Щоб здоров’я берегли

З ЦДЮТу друзі приїздили
Творчо працювать учили
Ми і з тістом діло мали
Й пояс з бісеру зплітали

В дендропарку побували
Де всі кошти промотали
Й в Первомайськ возили нас
Там ракети – вищий клас!

Швидко дні всі промайнули
Ми їх мовби й не відчули
Прощаватись нам пора
Здраствуй літечко! Ура!


КВІТИ
Квіти на клумбі, квіти в кімнаті
Білі і жовті, червоні й строкаті
Маленькі й великі, прямі і витвисті
Не зовсім помітні, а також барвисті

Які ж вони любі, які ж вони милі
Без них існувати я просто не в силі
Бо в них є мій успіх, мої перемоги
Не можна прожити без їх допомоги

Я музику люблю і гарно навчаюсь
Умію я шити, в’яжу, вишиваю
А також з лоскуток картини роблю
І всим цим займатись я дуже люблю

Та квіти для мене і в сні й наяву
Бо в них я купаюсь, я ними живу
І вам я бажаю цей скарб полюбити
Вони допоможуть усе пережити

МОЄ ХОБІ
Ой мої ви бісеринки, біжать немов річка
В ряд покладеш, вийде прямесенька стрічка
Й кольорові  і прозор, дивні намистинки
Хаотично їх розмістиш, ось уже й тваринка

Ось рядочок за рядочком бісер я складаю
Це своїй сестричці любій браслет я сплітаю
А ось ці, котрі крупніші візьму я для мами
Їй пришию їх на блузку дивними рядками

Ще зроблю я подарунки з бісеру прекрасні
Хоч маленькі і простенькі, але ж мої власні
Розшиваю все на світі бісером чудовим
І кругленьким і довгеньким, різнокольоровим

Розбавляю я цим хобі проблеми буденні
І вдихаю в бісеринки я своє натхнення
Як пориня у світ бісеру казковий
Маю гарне почуття, настрій пречудовий.

САЛАТ НА КОНКУРС
Салат - ну просто смакота
Ну, а на вигляд – красота
Смачненький ситний і простий
Він прикрасить стіл любий

Беремо моркву, яблука й горіхи
Ще й часничок, не ради втіхи
І все це з майонезом поєднати
Незвичний смак салат наш буде мати

Горіх спочатку треба подрібнити
Порізати їх можна, а можна й роздавити
За ними яблука ми чистим, нарізаєм
А моркву на тертчці  дрібно натираєм

Усе подрібнене потрібно нам з’єднати
Лиш майонез із часником лишилося додати
Перемішати, прикрасити – це казка!
Салат готовий, смакуйте всі будь ласка


Випускникам 2014р
Летіть мої діти в далеке майбутнє
У вирій натхнення і щастя летіть
Всі роки дитинства для вас не забутні
Повернення в нього від долі не ждіть

Тепер перед вами широка дорога
Тепер перед вами нове майбуття 
У кожного буде і радість й тривога
Без них не пройти по теренах життя.

Я вірю у вас і у ваше майбутнє
Я знаю, ви всі досягнете мети
Ці роки у школі для вас не забутні
Та треба прощатись , бо час вам іти.

Привітання колег
Колег із святом хочу привітати
І висловити вдячність вам в цей час
Наснаги й сили хочу побажати
Хай щастя і здоров’я множиться в сто раз

У кожного сім’я: батьки і чоловій і діти
Це люди найрідніші, що там говорить
Та лиш колеги зможуть зрозуміти
Як за свою роботу в нас душа болить

Колеги це сім’я, це як родина
Підтримка, співчуття і настрій гарний
І думка в нас одна – на всіх єдина
Без перевірок щоб пройшов цей рік навчальний

Та й перевірку ладні ми зустріти
Бо дружній колектив у нашій школі
Та що там нам про це лиш говорити
Давайте краще заспіваємо у ріднім колі




Немає коментарів:

Дописати коментар